Alla inlägg den 24 mars 2021

Av Kicki Fredlund - 24 mars 2021 16:46

Åter en dag med vår i luften. Det blåste visserligen kraftigt, men det var ca 10 grader varmt.


En stund var vi ute tillsammans och tog hand om äppelgrenarna. Men min rygg är mer än lovligt klen för tillfället, så jag klarar inte många knop.


Värmen gjorde att jag t.o.m. blev svettig på skogsvändan med hundarna.


     

Mina små sötgrisar.

 

 

Trots att det är snöfritt nu, så kan man hitta en vattenfylld isig del av stigen. Onyx har varit i värsta leran, vilket syns på hennes bak.

 

 

Det innebar att hon fick bada när vi kom hem. Hon ser ganska livrädd ut över vad som komma skall.

 

Hon är ju inte så van att bada, men nu får hon hålla sig ren till på söndag då hon ska på exteriörbedömning.


 

Jag har lagt klart det ytterst kluriga pusslet, som jag aldrig lagt tidigare, då det fortfarande låg inplastat i kartongen när jag hittade det i skåpet.

 

 


Igår lyssnade jag klart på Camilla Grebes Alla ljuger. Den tyckte jag var bra. Om man klickar på titeln så kan man läsa handlingen.


 

Just nu lyssnar jag på Under en brinnande himmel av Mark Sullivan. En tidsroman med verklighetsbakgrund från slutet av andra världskriget.


Jag har missat flera serier, som jag börjat se för ett tag sen. Så idag kollade jag det sista avsnittet av den norska kriminalserien Livstid.


Den tunna blå linjen är en annan som jag börjat se, men gjort ett uppehåll från. 


För tillfället är jag så insnöad på ljudböcker.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards