Alla inlägg den 17 mars 2021

Av Kicki Fredlund - 17 mars 2021 15:31

Lagom till förmiddagskaffet kom killen som bytte kretskort på luftvärmepumpen.


Det var fixat på ett kick, men vi fick inte bjuda honom på fika.


Nu får vi hålla tummarna för att det var det som var felet, så pumpen fortsätter att fungera.


Vi lastade in skräp i bilen och åkte till sopstationen i Hamre och kastade det.


Sen blev det skogen med hundarna.


 

Fortfarande är det små snöfläckar intill tallarnas stammar.

 

 

Här har hundarna hittat nåt spännande.

 

       

Det är rent otroligt att både Maya och Onyx altid tittar åt andra håll när jag ska ta kort på dom.

 

   

Eller att Onyx börjar busa och bita i Maya.

 

När vi kom hem kokade jag pasta och vi åt av pannbiffen från igår. Jag hade stekt pannbiff på 1 kg köttfärs, så det blev ju några stycken kvar. 


 

Ibland kan man ge upp på ett pussel. Det gjorde jag idag med det här, det var så tist mycket blått och grönt kvar.

 

I stället hittade jag ett alldeles nytt pussel i skåpet, ett som var kvar i sin inplastade kartong. Jag har nog fått det av dotter Cissi för flera år sen. Jag har ett minne av att hon köpt på sig flera stycken när hon var i Ullared, där pusslena har ett fördelaktigt pris.

 

Om jag inte lägger pussel eller lyssnar på en ljudbok, så kan jag läsa. För idag kom det två veckotidningar (jag vann ju prenumerationer på Postkoden), Travronden, som har två delar och Hundsport special.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards