Alla inlägg den 9 mars 2021

Av Kicki Fredlund - 9 mars 2021 14:09

Tack kära hundar för att ni finns och ser till att vi kommer ut och rör på oss.


Eftersom jag avskyr att gå i byn och på asfalt över huvudtaget, så blir det att man dagligen tar bilen, inte så miljövänligt kanske, men vänligt mot hundarna och oss.


Alltså blir det att åka 7 km till Tjärnan för att promenera i skön skogsmark.


   

Nu har Onyx kommit på att man måste upp en bit för att hitta nån godis i barken.

 

 

Sötaste hundarna med underbara blickar.

 

Nu väntar jag på att en ugnspannkaka ska bli klar så vi kan äta.



Av Kicki Fredlund - 9 mars 2021 11:11

Idag löste jag äntligen in presentkorten som jag vann för snart två år sen på Ring så spelar vi.

 

 

Jag har inte kunnat bestämma mig för vilken butik jag skulle ta presentkorten till.

 

Funderade ett tag på att köpa trisslotter för hela summan och hoppas på vinst, men sen tog jag det säkra före det osäkra.

 

Så det fick bli presentkort till Granngården. Hundmat behöver man ju alltid.

 

Jag har ytterliggare ett presentkort på 600 kr som går ut i år. Det är till en underklädesbutik i Borlänge.


Där har jag ju inte så värst mycket jag behöver, men nåt fint nattlinne kunde jag ju kanske införskaffa.


Synd att dom inte har barnkläder, det kommer ju snart två nya barnbarnsbarn. En kanske redan om en vecka och nästa om drygt en månad.


Idag är det mulet, det var -1 grad i morse.


Ska fixa 11-fikat nu, får se vad magen säger om det. Igår hade jag lite småont, men inatt och just nu är det helt bra.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards