Alla inlägg den 18 mars 2022

Av Kicki Fredlund - 18 mars 2022 11:48

Det finns ju ganska många katter i grannskapet här.


Ibland är dom lite väl närgångna på tomten. Hundarna blir helt vansinniga när dom hör att det är nån katt på altanen.


 

Katten lurar på en skata som var på lilla taket.


Han kollar in mig, som står inne bakom altandörren och fotar.

 

   

Här nosar han på cypressen, den verkade väldigt spännande.

 

Igår var vi ju till Falun, där lyckades jag lägga p-biljetten upp och ner i bilen (vi var lite stressade och i tidsnöd). När vi kom tillbaka till bilen så satt en p-bot på 800 kr på vindrutan.


Jag har via mejl tagit kontakt med p-firman och hoppas verkligen att jag slipper böterna.


 

Vi stannande på City Gross och fikade, denna räkmacka skulle jag inte rekommendera , brödet var så torrt att det knappt gick att skära.

 

Vi handlade även där för att slippa åka till Hedemora och göra det. Konstaterade att det verkligen inte var nån billig affär. Många varor kostade mer än på ICA i Hedemora.


Så fick hundarna sin promenad i Tjärnan innan vi var hemma igen.


 

Fortfarande isgata på stigen, som är helt omöjlig att gå på.

 

   

Maya och Onyx fick roa sig en stund med att leta godis i barken.

 

Idag var det blidväder redan på morgonen med +3 grader i stället för -5, som vi haft den senaste tiden.


Jag gjorde vaniljhorn och kola/knäcksnittar på morgonen.


 

Fortsätter att reta mig på ugnen som gräddar så ojämnt.

 

Nu ska vi till Avesta, dags för Berras cellgiftsspruta.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards