Alla inlägg den 17 mars 2022

Av Kicki Fredlund - 17 mars 2022 08:33

I tisdags hade jag sån fruktansvärd träningsvärk, så jag kunde knappt gå. 


Måndagens gympass i artrosskolan kändes i både lår, vader, rumpa och rygg dan efter.


Trodde väl knappt att jag skulle klara gårdagens pass, men det var bara att bita ihop.


Gårdagen började med ett tidigt besök på Falu lasarett för mig, jag skulle vara på KK redan klockan 9, så jag fick åka hemifrån redan före 8.


Då var det så dimmigt att man inte ens såg 50 m fram, ganska obehagligt då jag skulle ut på riksväg 70 och inte såg om det kom några bilar.


   

På vägen hem var det fortfarande dis och dimma, även om det började lätta och solen försökte bryta igenom.

 

 

Jag genomförde eftermiddagens träningspass, men det var en pärs. I flera av maskinerna får man verkligen bekänna färg. Nog märks det att man är både gammal och otränad.


Idag har jag tack-o-lov ingen träningsvärk att tala om.


Jag ska strax köra till Falun igen, nu är det Berra som ska dit, han ska till hjärtmottagningen och kolla sin pacemaker, konstigt tycker jag, då han nyligen fått en ny,


I tisdags blev det tyvärr ingen resa till Borlänge, Berra skulle få sina ahörapparater, men de ringde återbud att delarna till apparaterna inte kommit än.


Typiskt att det är så mycket bilåkande just nu när soppan är så svindyr. Det innebär att jag går mer i byn med hundarna än att ta bilen till skogen.


I morgon blir det Avesta, då Berra ska ha sin spruta.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards