Alla inlägg den 10 november 2021

Av Kicki Fredlund - 10 november 2021 18:15

Snön som föll igår är helt borta idag och det trots att vi fick flera cm.


Från - 6 grader var det plötsligt + 6 grader i morse, under dan har det varit +10.


Så det var bra att jag böt tid för att få på vinterdäcken. Igår ville jag inte ut och halka omkring i snön med sommardäck. Nu blir det skifte på fredag i stället.


Berra har varit lite piggare idag, framför allt har han hostat betydligt mindre. Han har suttit upp i sin stol i flera timmar, innan det blev sängen igen.


Tack och lov så har även den förvirring, som han haft sen han låg inlagd, nu börjat försvinna. Så bortsett från att han har svårt att minnas vilken dag det är (men vem har inte det), så är han ganska väl "med på banan igen". 


Jag var faktiskt riktigt orolig ett tag, och jag är ju inte personen som oroar mig i första taget, så det var ganska illa.


Jag har hållit mig hemikring på hundpromenaderna.


Idag gick jag till sjön i det vackra vädret.


 

Det blåste lite på vattnet, men vattnet intresserade ine idag för hundarna, det fanns annat som var mer spännande.


 

Det kommer nog dröja ett tag innan vi får nån is på sjön.

 


Det blev en liten kort videosnutt på hundarna.

 

Inte heller idag blev det något baka av, så i morgon är jag nog så illa tvungen om vi ska få nåt att sätta tänderna i till 11-kaffet.


Jag kunde ju bakat kubbar idag när jag ändå hade ugnen på, för jag gjorde ugnspannkaka, men icke. 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards