Direktlänk till inlägg 3 november 2015

144. Kallelse 304/365 foton

Av Kicki Fredlund - 3 november 2015 15:51

 

Med posten idag fick jag denna kallelse. Är det läge att bli nervös?   

 
 
Ingen bild

Ann-Marie

3 november 2015 17:40

Skit också. Klart som korvspad att man blir nervös fast man försöker intala sig att alla knölar inte är farliga. Själv har jag en knöl på halsen som ska undersökas om någon vecka. Är just nu mycket med barnbarnen vilket är bra då finns inte så mycket tid till funderingar. Kram till dig.

Kicki Fredlund

4 november 2015 08:27

Jag får väl ändå avvakta med att ängslas tills jag vet vad det handlar om.
Hoppas att din knöl är av det ofarliga slaget.
Kram

 
Hillevi

Hillevi

3 november 2015 18:26

Hej, Kicki!
Jag läser här dagligen om dina härliga hundar men har aldrig kommenterat. Förstår att du blir ängslig av denna skrivelse men tänker att den är för säkerhets skull. Det kan bli tokigt vid genomlysningen och att man vill dubbelkolla. Det är bra! Försök att lämna oron därhän och invänta klara besked. Kram!

http://gyllensilver.wordpress.com

Kicki Fredlund

4 november 2015 08:25

Kul att du komenterat på min blogg, även om orsaken kunde varit en annan.
Tack för att du bryr dig

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

3 november 2015 18:49

Säger som Hillevi, en dubbelkoll! Bättre en koll för mycket än...och skulle det nu vara ett tråkigt besked så klarar de allra flesta sig igenom pärsen numera, men det är en trist väg att vandra med behandlingar och sånt. Du fick en tid relativt snart så du slipper våndas alltför länge. Håller alla tummar för att inget oroande har hittats. Måste ta mig i kragen, har skippat flera undersökningstillfällen pga att det är så otroligt knepigt för mig att ta mig till Borlänge dit jag måste åka för undersökning. Jag lovar härmed att vid nästa kallelse pallra mig dit...
Varmaste kramar

http://paulaz.se

Kicki Fredlund

4 november 2015 08:23

Du behöver inte ens vänta på nästa kallelse. Du kan och bör beställa tid själv om det var länge sen.
Kram

 
Ingen bild

Yvonne

3 november 2015 19:57

Det är bra att de kollar en extra gång vid tveksamheter, behöver ju inte vara något. Håller tummarna!
Förstår om du funderar på nervositet... jag skulle bli skitnervös.

Kicki Fredlund

4 november 2015 08:22

Jag är inte så nervös, får väl vänta och se om det är befogat.

 
Cici

Cici

3 november 2015 22:01

Det är nog svårt att inte bli lite orolig, men som skrivits här innan, det kan ju lika bra handla om att bilderna inte blev bra nog. Jag håller tummarna för det!

http://cicilina.blogspot.se

Kicki Fredlund

4 november 2015 08:20

Ingen idé att "måla fan på väggen".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Fredlund - Tisdag 26 mars 17:29

Igår var jag hem till Helena och träffade hennes ljuvliga labradorvalpar.   Att hon fyllde år samma dag missade jag totalt. Förutom att titta på valparna så fick jag låna valphagedelen med grind, så nu behöver jag inte släppa in och ut Onyx till ...

Av Kicki Fredlund - Söndag 24 mars 13:41

Nu har jag bestämt vilka namn de två valparna ska få.   Jag döper ju kullarna i bokstavsordning till namn på travhästar och har kommit till bokstaven Q Jag hade aldrig nån kull på A.   Bokstäverna innehåller mest boxerkullar, 9 st. En kull me...

Av Kicki Fredlund - Lördag 23 mars 17:37

Nu börjar det kännas som vår i luften. Snön är nästan helt borta på de flesta ställen.   Jag tog bilen och åkte till Tjärnan och gick med Maya och Onyx. Det var 5 grader varmt, så det blev en skön promenad.       Hundarna uppe på en sten ...

Av Kicki Fredlund - Fredag 22 mars 12:53

Eftersom valparna blev 4 veckor igår, så fick de flytta ur valplådan i sovrummet och in i valphagen i köket.   Sömnen blev den här första natten, lika dålig som den varit när jag flaskmatat om nätterna.   Valparna vaknade vid 01 och skrek eft...

Av Kicki Fredlund - Onsdag 20 mars 11:37

Idag blev Q-kullen 4 veckor.   Igår var Gabriella här och vi fotade valparna. Det blir svårare och svårare ju rörligare de blir.       Onyx ligger gärna i sin bädd i stället för hos valparna.       Gossarna 1, 2, 3. Vikterna låg ig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards