Alla inlägg den 4 februari 2022

Av Kicki Fredlund - 4 februari 2022 13:51

Idag hade Berra tid redan kl 11 för sin cellgiftsspruta, tidigare har det varit kl 14 varje gång.


Redan 5 över 11 var han klar, hade kommit in 5 i 11.


 

Jag satt i den uppfräschade entrén och väntade på honom, en väntan som alltså blev väldigt kort.

 

 

Eftersom det var fikadags så stannade vi till på Dalahästen.

 

Hundarna var med i bilen, det var 2 grader varmt ute, men dom blev ändå blåsta på promenad för det regnade så till den milda grad på hemvägen, desutom blåste det hemskt.


Vi stannade till hos Kerstin och Anders innan vi var hemma. Nu är det riktigt illa med Kerstin, men hon lever i sin egen värld nu och är helt säker på att hon är ute med Queensi flera gånger om dagen, trots att det är mer än en månad sen som Kerstin var utomhus.


Hennes barn hjälper till med att dagligen gå ut med Queensi.


Hon inser inte att hon äter alldeles för lite, hon är otroligt mager nu. Det mesta av maten,som de får hemkörd, ger hon i stället till hunden.


Som tur är har dom hemtjänst tre gånger per dag, så Kerstin bl.a får sin medicin.


Jag lyssnade klart på en bra bok idag, det var länge sen jag skrev vilka böcker jag lyssnat på, jag får väl skriva en lista snart.


  

Tänk dig att din man har två andra fruar. Du har aldrig träffat dem. Ingen av er känner de andra, och på grund av ert ovanliga arrangemang får du bara träffa din man en gång i …

 

En spännande psykologist (nästan thriller) helt i min smak.


Nu ska jag fixa mat, Berra har hamnat framför TVn där invigningen av OS i Peking pågår.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards