Alla inlägg den 9 december 2014

Av Kicki Fredlund - 9 december 2014 19:10

Vi hade ju tider att passa i Borlänge idag. Sjukgymnasten (för akupunktur med elström) mellan kl 13 - 14, sen klippning 14.30


 

Det gjorde att vi promenerade med hundarna på hemmaplan vid sjön innan vi åkte.


 

Även på badplatsen fanns en trevlig pinne att kampa med.


 

Isen börjar lägga sig nu, men hundarna får absolut inte gå ut på den.


 

Men så hittar Triss en petflaska, hon är ju som bekant tokig i plastdunkar och flaskor. Flaskan åkte ut på isen, Triss jagade efter, men fick inget tag om den den bara sköts framför henne hela tiden på den hala isen. Jag VRÅLADE på henne värre än jag gjort i hela mitt liv med total PANIK att hon skulle lämna flaskan och komma tillbaka. Jag visste inte om det var öppet vatten en bit ut. Jag har ringat in petflaskan på bilden.


Jag har gått med en klump i magen hela dan när jag tänker på vad som kunde ha hänt.

Av Kicki Fredlund - 9 december 2014 10:41

Idag är jag bättre i ryggen, men håller mig fortsatt lugn ett tag till. Jag har torrmoppat golven, vilket är enklare än att dammsuga, men problemet är ju då att inte mattorna kommer med.


Pepparkaksdegen får fortsätta att vila i kylskåpet ett tag till.


Mitt på dan har både jag och Berra tid hos sjukgymnasten i Borlänge, får se var han sätter sina nålar idag.


Sen har vi tid för klippning, hög tid dessutom, för nu är det långt kring öronen på både mig och Berra.


Jag hoppas att ryggen fortsätter att bli bättre, för nu är det inte så långt kvar till utställningen i Stockholm på söndag. Jag får chaufförhjälp den här gången också, liksom vid förra ryggskottet när jag var på seminariet i Strängnäs i mitten av oktober.



Av Kicki Fredlund - 9 december 2014 07:30

 

Det är som glitter i den fluffiga snön som ligger på kvisten av en rosenbuske.

Eftersom vi ingen snö har än, så har jag tagir bilden från januari i år.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards