Alla inlägg den 6 maj 2023

Av Kicki Fredlund - 6 maj 2023 08:57

Är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod.


Det har varit ganska mycket nu. 


Den planerade operationen i onsdags gick bra, men som vanligt har jag lite svårt att komma igång efter sövning.


När klockan var 18.30 på kvällen och alla andra som blivit opererade under dagen fått lämna sjukhuset så var jag fortfarande kvar och fick inte åka hem än.


Blev flyttad till avdelning, där jag fick tillbringa natten.


Som sagt var, är det inte det ena så är det det andra. Jag mådde ganska dåligt på torsdagkvällen så jag tog in en hink (om utifall att jag måste kräkas) och ställde vid sängen med lite vatten i botten.


Mobilen trillar ner i vattnet och dör!!


Jag märkte inte genast att den inte gick att ladda, så när jag kom till butiken igår för att köpa en ny, så var det i grevens tid. Hade 20% laddning kvar. Det lyckades precis att föra över bilder och appar innan mobilen dog helt.


Nu sitter jag med min nya mobil, men är utan både BankID och Swish och måste vänta till måndag när jag kan ta mig in till banken och få hjälp. För via datorn fixade jag det inte.


Nog om elände. Hundarna, speciellt Onyx var överlyckliga när jag kom hem.


Vi tog en promenad igår i en förändrad skog i Tjärnan.


     

Rejäl gallring var gjord utefter vår promenadstig.

 

 

När jag kom hem från Falun i torsdags, fick vi äntligen vår brasa tänd och uppeldad.

 

   

Plockade lite i trädgården, men eftersom jag inte får lyfta tungt på 4 veckor så blev det inte mycket gjort.

 

 

Det mesta är sent i vår, men gullvivorna är ändå på G.

 

 

Hundarna lämnar mig inte med många meter nu (för tänk om jag kommer att lämna dem igen).

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards