Direktlänk till inlägg 23 januari 2024

Positiva besked.

Av Kicki Fredlund - Tisdag 23 jan 12:45

Igår följde Gabbi med till veterinären när Onyx ultraljudades.


   

Jag hade samma morgon sett att nu såg Onyx verkligen dräktig ut.

 

 

Gabriella har redan lagt ut den här bilden på FB, så de som sett den vet att hon är med valpar.

 

Det syntes tydligt 4 foster.

 

Idag går hon in i v6., så nu är det bara att hålla tummarna för att allt ska gå bra.


Det väldigt milda vädret fortsätter, +3 grader både igår och idag.


Vansinnigt snorhalt ute, så jag vet inte om jag vågar gå ut med hundarna.


   

Det har töat massor på altanen på bara ett dygn.



 
 
Ingrid

Ingrid

Tisdag 23 jan 22:00

Grattis! Så spännande att Onyx väntar 4 valpar. Det blir en jobbig vår för dig Kicki!
Kram, Ingrid

http://https://ingrids.home.blog

Kicki Fredlund

Onsdag 24 jan 10:09

Det ska bli så kul att ha valpar igen, Jobbig vår? Nej bara rolig!
Kram

 
Anki

Anki

Fredag 26 jan 09:08

Härligt besked ... Grattis!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Fredlund - Måndag 29 april 16:33

Idag hade jag tid med valparna hos veterinären för besiktning, chipmärkning och vaccinering.     Quick Pay väntar på veterinären.     Dags för den otäcka sprutan med microchipet.   Allt var som det skulle och testiklarna på plats, ...

Av Kicki Fredlund - Söndag 28 april 08:55

Den här vinterkräksjukan vill inte släppa sitt grepp. Trots att magen är bra och att jag inte kräks längre, så mår jag rysligt illa.   Efter att ha haft "sjögång" i sängen i natt p.g.a. illamående, så var det bara att ställa in resan till Västerå...

Av Kicki Fredlund - Lördag 27 april 11:32

Det har varit tyst på bloggen under veckan.   I tisdags var Berra så dålig hela dagen och natten, så jag ringde 112 på onsdag morgon, då hade han spytt och haft diarré oupphörligt i ett dygn och var riktigt medtagen när ambulanskillarna kom och h...

Av Kicki Fredlund - Söndag 21 april 17:13

Igår åkte jag med Maya till Ludvika, där det var inofficiell utställning samtidigt som det var offociell utställning för brukshundar. Det var Ludvika Brukshundklubb som var arrangör.   Dan innan var Madde och Bruno här. Eftersom jag skulle ställa...

Av Kicki Fredlund - Torsdag 18 april 15:50

Igår blev valparna 8 veckor.    Gabriella kom hit och vi försökte ta lite kort på killarna.   Med lite hjälp av en gammal tub med räkost, så var valparna ändå skapligt med på noterna.     Quick Pay Quick Step   Vi var ute på alt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards