Alla inlägg den 10 december 2022

Av Kicki Fredlund - 10 december 2022 13:33

Igår åkte jag till Hedemora och gjorde klart inför morgondagens körning till Stockholm.


Jag tvättade bilen, tankade den och inhandlade en del på Granngården och ICA.


På ICA har vi nu fått Apotek, som öppnat nu i veckan, vilket underlättar en hel del.


Berra skulle ha varit till VC lab. för provtagning, men han hade hostat så otroligt under natten så jag fick ringa återbud.


Inatt har Berra varit så förvirrad. Han trillade bl.a ur sängen och kunde inte ta sig upp, han har haft hallucinationer, hostat våldsamt även i natt.


I morse ringde jag sjukvården och de skickade en ambulans.


 

Så Berra blev skjutsad till Avesta lasarett.

 

Saker blir verkligen inte alltid som man tänkt. Jag kan inte åka till Stockholm i morgon, men jag vill ju gärna att Maya ska ställas ut som planerat.


Hur hon ska komma dit är i nuläget lite ovisst. Joanna, som är i Stockholm även idag kommer att åka emellan, så hon kan ställa Maya i morgon. Men Gabriella var osäker på om hon ville köra ner själv, förhoppningsvis kan hon åka med Joanna.


Idag har det snöat lite, det är -6,5 grader. Jag promenerade med hundarna till sjön.


 

Det blev en premiär på isen, den ligger fint nu efter kylan vi haft några dagar.

 

 

Igår la jag det här pusslet klart. Ganska trevligt att lägga med massor av detaljer som dök upp undan för undan. Bl.a får man kolla noga för att se alla 4 katterna.


Jag kommer nog lägga mig en stund, för jag är otroligt trött efter två sömnlösa nätter.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards