Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Kicki Fredlund - 2 juni 2015 17:06

Det blev väl inte så värst mycket sömn den här natten heller, men mellan 6 och 8 i morse sov både valparna och jag. Och efter en dusch var jag nästan människa igen att kunna fixa sen frukost vid 9.


Jag trodde vi skulle klara oss från regnet idag, men icke. På eftermiddagen var det dags igen, jag tömde regnmätaren på 40 mm, det är vad som kommit ner de senaste dagarna.


Jag har tagit upp plantor, som jag fick åka till Hedemora för att posta (sålt på Tradera). Var också till Granngården och köpte hundmat.


Gick en skogspromenad i regnet med Jolly, Skorpan och Maya, dom har fått klara sig med att vara ute på tomten sen valparna föddes. Dom var verkligen glada av att äntligen få rusa av sig.


Det har dessuton blåst/stormat nåt så otroligt senaste dygnet. Stolar och annat har farit runt på altanen.


Berra fick passa på valparna medan jag var borta, men han har så otroligt ont så han somnar mest hela tiden och har inte samma koll som jag, men det gick bra.


Jag fick fakturan från Falu Djusjukhus idag. Det är lätt att hålla sig för skratt, 29.950 kr, därav 11.650 kr i jouravgift. Man bör inte göra kejsarsnitt en helg   


Våra mattider är inte precis vad vanligt folk har som mattid. Lunch blev det inte och blir nästan aldrig, utan maten åt vi idag halv 6. Jag drack ett halvt glas vin och det märkts att jag inte sovit på några dygn för jag blev nästan lullig av det halva glaset.


 

Det är mest så här det ser ut i valplådan ett tag till. Äta och sova går livet ut på än så länge.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards