Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Mycker att lära sig

Av Kicki Fredlund - 14 januari 2014 12:38

Jag visste ju inte att det var förbockat att jag skulle godkänna kommentarerna innan dom syntes på sidan.

Nu har jag förhoppningsvis gjort så dom kommer att synas direkt. Det är ju bara mina bästa bloggvänner som kommenterar, och ni behöver ingen förhandsgtanskning   


Det innebar att alla ni som kommenterat fått sena svar, för det var först idag som jag såg en massa kommentarer när jag skulle kolla efter nåt annan undet "inställningar". Ja,ja, man lär så länge man lever, även om det går jäkligt trögt ibland   

 
 
Ingrid

Ingrid

14 januari 2014 14:24

Jag gillar den här bloggen, så det lilla debaclet med kommentarsgranskningen gör ingenting. Jag funderade faktiskt på hur det kunde vara att du lagt in det så?
Det är bra att få tänka till och lära sig nya saker. Det håller hjärncellerna vid liv. ;)
Kram

http://stenstugu.com/wp

Kicki Fredlund

14 januari 2014 15:43

Tack för att du gillar min nya blogg! Själv irriteras jag lite av all reklam.
Du har så rätt Ingrid. Det visade sig att det är en ruta som jag måste avbocka varje gång jag lägger ut ett inlägg, annars måste ev. kommentarer godkännas innan dom syns. Kram

 
Menageriet

Menageriet

14 januari 2014 15:33

Det tar ett tag innan man har lärt sig allt när man skaffar något nytt.
Vare sig det gäller blogg eller apparater.
Idag fick jag sätta fast en tangent på laptopen, eftersom jag var så dum att lägga den i soffan för att gå ifrån en stund. Någon, katt eller hund, hade lyckats krafsa bort den. Och det tog en stund att komma på hur man gjorde och hur det skulle sitta. Så är det ju så smått också, men jag lyckades till slut. Tror jag?
Nu har vi också fått lite snö! Den lär väl inte bli så långvarig eftersom det är blötsnö som kommer. Ljusare blir det iaf och det är ju skönt.
När vet Du om Triss är med valpar? Hon ser iaf ut att ha det gott i Berras knä?
Skorpan det lilla fröet! Hur är det med henne idag efter rymningen?
Man får ju hjärtat i halsgropen när dom sticker och speciellt med henne, så förstår jag din oro.
Ha det så gott med chokladask, gubbe och hundar! ♥

http://www.skyttlat.blogspot.com

Kicki Fredlund

14 januari 2014 15:47

Ja, det ska gudarna veta att det inte är så himla enkelt som man först kan tro.
Jag hoppas kunna se på Triss nästa vecka när hon är i 5:e veckan om hon är dräktig. Just nu är det bara hennes sätt som får mig nästan övertygad.
Skorpan var pigg som en mört idag på promenaden. Vi mötte en tjej som red på vägen och jag var tvungen att koppla Skorpan för att hon inte skulle pinna iväg dit.
Chokladasken fick jag för en vecka sen, så den är ett minne blott.

 
Herr Nilssons Fru

Herr Nilssons Fru

14 januari 2014 19:27

Ohhhh, du har flyttat!!! ser man på vad man kan missa om man håller sig ifrån datorn en dag:)
Så är de ju, när saker är nya måste man lära sig dom - oh ibland så missar man lite, men med tiden är de som man inte gjort annat:)
Du får nog ordning på allt o mer därtill tids nog.
Kramiz

http://anki-nilsson.blogspot.se

 
BatongAmanda

BatongAmanda

15 januari 2014 10:16

Reklam! Det var därför jag valde Blogspot för att slippa men just nu får jag inte in mina foton i inläggen utan fejkar inlägget å ringer Gubben i Västerås som lägger in det via mina dirregeringar, suck! Haft ERROR då jag gjorde en uppdatering som inte Blogspot gilla! Sen försvann ERROR delvis och inläggen blev lidande istället! Vet det var andra problem för ett år sedan också men till slut rätta det till sej!!! Din nya sida är lättare då det inte förra året gick att bläddra bland inläggen utan de försvann de ovanför när man hoppade och det händer inte nu så man slipper ladda om din sida, Kanon!!! Kram ;D

http://batongamanda.blogspot.se

Kicki Fredlund

15 januari 2014 11:49

Jag har ju velat byta blogg i flera år, men inte fått ändan ur vagnen tidigare.
Jag visste inte att besökare hade problem med den gamla bloggen, men jag har hört det av flera nu efteråt.
Det är ju dessvärre inget som jag märkte själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Fredlund - Tisdag 26 mars 17:29

Igår var jag hem till Helena och träffade hennes ljuvliga labradorvalpar.   Att hon fyllde år samma dag missade jag totalt. Förutom att titta på valparna så fick jag låna valphagedelen med grind, så nu behöver jag inte släppa in och ut Onyx till ...

Av Kicki Fredlund - Söndag 24 mars 13:41

Nu har jag bestämt vilka namn de två valparna ska få.   Jag döper ju kullarna i bokstavsordning till namn på travhästar och har kommit till bokstaven Q Jag hade aldrig nån kull på A.   Bokstäverna innehåller mest boxerkullar, 9 st. En kull me...

Av Kicki Fredlund - Lördag 23 mars 17:37

Nu börjar det kännas som vår i luften. Snön är nästan helt borta på de flesta ställen.   Jag tog bilen och åkte till Tjärnan och gick med Maya och Onyx. Det var 5 grader varmt, så det blev en skön promenad.       Hundarna uppe på en sten ...

Av Kicki Fredlund - Fredag 22 mars 12:53

Eftersom valparna blev 4 veckor igår, så fick de flytta ur valplådan i sovrummet och in i valphagen i köket.   Sömnen blev den här första natten, lika dålig som den varit när jag flaskmatat om nätterna.   Valparna vaknade vid 01 och skrek eft...

Av Kicki Fredlund - Onsdag 20 mars 11:37

Idag blev Q-kullen 4 veckor.   Igår var Gabriella här och vi fotade valparna. Det blir svårare och svårare ju rörligare de blir.       Onyx ligger gärna i sin bädd i stället för hos valparna.       Gossarna 1, 2, 3. Vikterna låg ig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards