Alla inlägg den 2 juli 2021

Av Kicki Fredlund - 2 juli 2021 16:30

Det blir många böcker som jag lyssnar på. Jag har ju mobilen i bakfickan hela dagarna med en ljudbok på gång.


Senaste veckan så har jag avverkat dessa:

 

 

Det första chiffret  Jag är inte så himla begeistrad av Denice Rudberg, men den här boken var i alla fall lite annorlunda.


Annars så har jag snöat in på Peter James, har just avslutet hans senaste bok om Roy Grace, den 14:e,

men det har gått flera år sen jag yssnade på den första Levande begravd.


 

Han dör om du inte  Den här, hans senaste var nog också den sämsta i mitt tycke.



 

Dödsmärkt


 

Älska dig till döds

 

Man kan klicka på länken så hamnar man på Adlibris, där man kan läsa om bokens handling.



Av Kicki Fredlund - 2 juli 2021 15:54

Åter en jättevarm dag.


Jag har gått in, för ute på altanen är det 35 grader och det är sol nästan över hela, även om det blir lite skugga under paviljongtaket.


Hundarna fick sin skogsvända före kl 11, för att det inte skulle bli för varmt.


     

Onyx

 

   

Maya

 

 

Jag tittade efter blåbär, men de få kart jag såg visar att förutom att det är ont om dom så är dom också sena.

 

Några små gula kantareller hittades och stektes och åts tillsammans med dagen mat som var stekta kotletter med ugnsrostad sötpotatis.


 

Skönt att ha en balja när man kommer från skogen och är flåsig.

 

Sakta men (förhoppningsvis) säkert börjar nu mina sådda blommor att blomma.


Första zinnian utslagen

 

Och första ringblomman.

 

   

Rosenskäran har tyvärr fått löss.

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards