Alla inlägg den 1 november 2017

Av Kicki Fredlund - 1 november 2017 16:58

Så onödigt! Fick svaret idag på provtagningen. Det var borrelia!


Tack alla mina vänner som tjatat så!


Jag fick ringa själv idag för att få svaret, för ingen har hört av sig från VC, trots att svaret var positivt och kom i måndags.


 

Det röda har spridit sig ytterligare, det bleknat i mitten men blivit mer i kanterna.

Av Kicki Fredlund - 1 november 2017 10:30

Att det ska vara så attans mycket svårare att komma till skott med höststädning, än att sätta igång på våren.


 

Trots att jag klipper ner allt vad ryggen håller för, så är det lika mycket kvar ändå. 


Medan jag ägnade mig åt trädgårdsarbete igår, så roade sig hundarna på egen hand. Berra var också aktiv och tog hand om framsidans löv och nedklippningar.


     

Triss attackerar sina bollar tills hon blir helt slut.

 

   

Medan Maya är sur för att hon inte får vara lös.

 

Eftersom färgerna på mobilen blir helt blåaktiga, så ändrade jag färgen på en del av bilderna i redigeringsprogrammet.


Mayas olydnad fick jag prov på när vi skulle gå in, då försvann hon som en avlöning in under huset för att äta kattskit.  Spelar ingen roll hur förbannad jag blir, för hon hon har inte en tanke på att komma fram därifrån förrän hon själv bestämt sig för det. 


1 november förra året fick vi snö. Jag är tacksam att vi inte fått det ännu i år.


Vädret är väl lite tvivelaktigt idag, ganska grått och bara ett par plusgrader. Men det är bara att bita ihop och forsätta att röja i trädgården. 


Men först får det bli 11-kaffe.   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards