Alla inlägg den 11 november 2019

Av Kicki Fredlund - 11 november 2019 16:43

Som det snöade när vi halkade iväg till Hedemora med våra sommardäck.


Men fram kom vi i sakta mak utan missöden och nu sitter de dubbade vinterdäcken på plats.


Vi passade på att äta lunch medan däcken byttes. Lunchrestaurangen ligger i samma byggnad, så det var ju lämpligt att göra det där.


Sen handlade vi på ICA, bland annat det som saknades hemma för att jag ska kunna baka bullar i morgon.


Jag förstår inte att det är sån åtgång på bullarna i frysen.


Hundarna fick även idag nöja sig med promenad till badplatsen, men så som dom höll igång i snöyran, så blev dom helt nöjda.


     


Onyx skrämde mig lite när hon kom rusande i full fart utför slänten vid badet, jag misstänkte att hon skulle missa att det kommer ett djupt dike. Jag hann inte stoppa henne hon sprang rakt ut i luften och landade nere i diket, där hon försvann helt. 


Tur att hon är så liten och smidig, om en storvuxen hund gjort samma luftfärd ner i diket hade den kunnat skada sig väldigt illa. Men onyx bara kravlade sig upp ur snön och fortsatte att springa som en tok.


Jag fick tag i min sjukgymnast idag, hade turen att han hade en återbudstid i morgon. Lite sent med halv 4, eftersom jag inte gärna kör i mörker, men det får gå.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards