Alla inlägg den 15 augusti 2021

Av Kicki Fredlund - 15 augusti 2021 18:39

I morse åkte Gabriella och jag till Skinnskatteberg för att äntligen få träffa Joannas valpar.


 

Här fanns det hundar av alla åldrar och storlekar, här är några av dom.

 

Tre av Myrans 7 veckor gamla valpar.

 


  

Gabbi blev störtkär i den här lilla killen.

 

 

Kikis valpar (4 veckor) passade på att ta sig en slurk.

 

 

Men annars var det den här unga hanen som gärna ville vara inne hos valparna.

 

 

Bebis och Pudding. Bebis söker ett nytt hem om nån är intresserad.

 

   

Pudding myser i mattes knä, där hon till slut somnade sött.

 

 

Det har tillkommit ytterligare en bodel, sen vi var här i våras. 

 

 

Där inne satt vi och fikade, för ute blåste det ganska kyligt.

 

Vid 2-tiden var jag hemma igen, hade då köpt färdigmat på Hemköp, så jag slapp laga mat när jag kom hem.

 

Berra hade ju varit hemma med hundarna medan jag var i Skinnskatteberg, men vid 5-tiden åkte vi till skogen så hundarna fick sin promenad.


 

Plockade en hel del Karl-Johan, men jag hamnade fullständigt fel när jag skulle gå ur ett skogsavsnitt och trodde att jag skulle komma fram på den stig som jag lämnat.

 

 

Men i stället kom jag ut på en bilväg, som tur var visste jag var, så det var bara att knalla den kilometer som jag var fel. Men i gengäld hittade jag massor av Karl-Johan på väg tillbaka till bilen.

 

 

Nu återstår bara att ta reda på svampen.



Av Kicki Fredlund - 15 augusti 2021 18:31

Igår gifte sig Cissi med sin Martin, ett bröllop som var planerat redan för ett år sen, men p.g.a pandemin blivit uppskjutet.


Bilderna har jag lånat från olika fotograferare som fanns på plats, jag vet inte riktigt vems bild som är vems, men jag tror inte att nån tar illa upp att jag använder dom av mig här.


Det kändes i ett moderhjärta att inte kunna vara på plats.


         

Lite blandade bilder. Den fina klänningen har Cissi sytt själv.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards