Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Kicki Fredlund - 11 juni 2021 17:01

Trots en solig och varm dag så har jag inte fått mycket uträttat.


 

Det är inte lätt att få in Onyx på morgonen. Klockan är inte ens 7, hon sitter eller står och solar sig hur länge som helst, ofta får jag gå ut och hämta in henne.


Jag var på VC igår och träffade en läkare och en barnmorska. För en vecka sen var jag i Falun på gyn där jag fick en ring placerad i underlivet som skulle hålla upp ett pågående framfall.


Det visade sig att den inte fungerade och skulle bytas ut mot en ny.


Fy fan, det var snudd som på att föda barn igen. Det gjorde alltså ont.


Så jag gör inte något ansträngande på några dar, inte bära vattenkannor och liknande.


Men jag tvättade i alla fall klart altanen med högtryckstvätten. Hoppas jag kan olja en bit i morgon.


 

 

Det blev bara en kort promenad i skogen för mig, tur att hundarna springer så mycket, så jag inte behövde gå så långt.

 

   

Dom var rätt nöjda när vi kom hem och la sig på det svala golvet.

 

 

Jag hade kokat revbensspjäll på f.m som jag sen marinerade och körde i ugnen tillsammans med färdigköpt potatisgratäng.

 

Egentligen skulle vi varit till en fäbod idag, men p.g.a mina problem med att gå så får det vänta nån dag eller två.


 

Fick en bild i stället från fäboden.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards