Alla inlägg den 6 augusti 2020

Av Kicki Fredlund - 6 augusti 2020 17:05

Mycket dagar nu, vissa sorgliga, då det är hundars dödsdagar.


Men andra desto trevligare. T.ex firade äldste sonen 20 årig bröllopsdag igår med sin Katinka.


Och idag har Berra och jag varit förlovade i 60 år!! Hur är detta möjligt?


Men firat i nån riktig bemärkelse det har vi inte gjort.


Jag och hundarna var till skogen på morgonen, letade svamp utan att hitta.


 

Det finns mycket fint att se när man är på väg till skogen


Sen åkte jag till Säter och hämtade ut den nya routern till bredbandet.


Köpte varsin karrékotlett samtidigt, som jag stekte och gjorde karl-johansås till.


Hittade nämligen några små fina k-j på eftermiddagen, när jag tog en ny tur till skogen.


Sen har jag kämpat med att få till den nya routern och få in rätta lösenordet på både dator och telefon.


Inte det lättaste med alla dessa pyttesmå siffror och bokstäver huller om buller, otroligt många var dom dessutom.


Jag fick ta kort på routern och förstora upp för att överhuvudtaget kunna tyda koden.


Men nu kan jag sitta ända ute på altanen med en fungerande wi-fi! Toppen!


Ikväll startar en nose work-kurs på klubben, som jag anmält mig och Onyx till.


Igår e.m hade vi fikagäster på altanen.


 

När Marianne och hennes goda vän Lotta dök upp med tårtbitar från Elsa Andersson i Norberg


 

Med var även Tjingis, som var väldigt intresserad av tjejerna.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards