Alla inlägg den 12 maj 2020

Av Kicki Fredlund - 12 maj 2020 17:45

För några dar sen fick jag tandvärk i den tanden som jag var till tandläkaren och fick nedslipad för några veckor sen. Framåt kvällen hade jag riktig nervvärk, men som helt gick över med en Panodil forte.


Dan efter, som var i förrgår, var smärtan i tanden borta, men jag var svullen i kinden vid den tanden och det kändes i munnen ungefär som när en bedövning håller på att gå ur och det kliade som själva den på kinden/käken.


Klådan i kinden/käken har jag kvar och nu är tanden öm så jag inte kan tugga på den sidan, men den värker inte.


Tyckte väl att jag skulle ringa tandläkaren ändå idag, så i morgon bitti kl 9 fick jag tid att komma dit.


Igår hade Berra en dålig dag, så han låg mest. Jag tog en promenad med hundarna till badplatsen bara.


   

Det blåste kallt som sjutton. Onyx var lite brydd när vågorna slog tillbaka på henne.

 

Idag har jag veckohandlat, det blev både Granngården, Lidl och ICA.


   

Igår åt vi spagetti och köttfärssås, idag blev det paj på resterna av köttfärssåsen.


Efter maten åkte vi till Tjärnan och gick med hundarna. Då hade det både haglat, snöat och regnat, men i Tjärnan var det uppehåll.


 

Det var väldigt mulet och på hemvägen började det regna igen.


Men innan dess hade glada hundar fått springa av sig.


           


Nu har dom vilat ett par timmar, så nu är det dags för deras kvällsmat.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards