Alla inlägg den 7 januari 2020

Av Kicki Fredlund - 7 januari 2020 17:19

Om man nu kan kalla en bok som man lyssnar på för bladvändare.


Men den här var så spännande och otäck att jag i princip har nonstop-lyssnat. Tyvärr hittar jag ingen fler av samma författare, även om jag vet att hon gett ut en bok innan den här. Olyckan, men den hittar jag inte som ljudbok.

 

 

Ibland vägrar ens första kärlek att släppa taget ...

När Lou Wandsworth rymde till Frankrike tillsammans med sin lärare Mike Hughes trodde hon att han var hennes livs kärlek.

Men Mike var inte den han verkade vara och han ödelade hennes liv.

Nu är Lou 32 och upptäcker att han har en relation med tonåringen Chloe Meadows. Fast besluten att se till att historien inte upprepar sig, återvänder hon hem för att konfrontera honom med den skada han har orsakat.


Men Mike är den värsta sortens rovdjur, och medan Lou försöker dra honom inför rätta är det tydligt att hon än en gång kan bli hans byte …

 

Idag blev det bara promenad i byn med hundarna. Jag gick bl.a, till vår tidigare kvartersbutik, för jag var utan mjölk, bara för att konstatera att den också var nedlagd.


+5 grader har det varit hela dan, men grått och blåsigt. En väldigt underlig vinter.


Peter åkte i morse, han hade en tidig tid på sjukhuset i Sandviken. Sen har han nytt boende fram tills han flytar in i sitt nya hus. Än är det en väntan på tre veckor.


 

Det ska bli så spännande att få se hans hus på riktigt och inte bara på bilder.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards