Alla inlägg den 1 september 2018

Av Kicki Fredlund - 1 september 2018 18:20

I morse drog jag iväg till Högbo vid 7-tiden. Morgonen var ganska grå och ruggig, Berra och Triss fortsatte att sova hemma.


Kyligt var det också i Högbo, men regnet höll sig borta och på dan vart det t.o.m sol.


 

Jag gjorde sällskap med Agneta och Kurre där Nalle (Travarens Nahar) och valpen Nacho (Cherjess Nano) uppförde sig alldeles utmärkt innanför kompostgaller.

 

 

Nacho blev BIR valp BIM valp blev Le Suprime Poire Belle-Hélène.

 

Dessvärre hade jag glömt att ladda kamerans batteri, så det blev just inga bilder tagna.


 

Nalle blev 2:a i championklassen med ck, sen 4:a Bäsa Hane. I fronten står Zecudas Xfactor som blev 4:a resp opl.

 

 

Maya blev 3:a med ck i championklassen, men sen opl. i stor klass Bästa Tik. Hon är duktig på att stå uppmärksamt, men bedrövlig när det gäller att springa, vill bara ner med nosen i gräset.

 

 

 

 

Lisas vackra Lola (Zekudas X´Press Yourself) blev BIR, som vanligt kan man nog tillägga. Lenas juniorhane Daulökkes Rèmy Martin blev BIM. Dagens domare var Markku Kipinä från Finland.

 

När jag kommit hem och fixat maten, så borde jag varit ut och klippt det otroligt höga gräset, men det får växa en dag till, för jag varken ville eller orkade.


Ny dag i Högbo i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards