Alla inlägg den 30 juni 2018

Av Kicki Fredlund - 30 juni 2018 17:35

I morse skurade jag klart sista biten av altanen och oljade trappen. Jag kom ihåg att köpa olja igår.


Sen ska resten oljas allt eftersom jag kommer åt och orkar. Måste ju flytta om allting igen.


Såg en snygg paviljong i nån av affärerna som jag var inne på i går i Borlänge. Skulle vilja sätta upp en sådan på en del av altanen, men nu minns jag inte ens i vilken affär den fanns.


Idag var vi äntligen och pussade på Helenas lilla valp Viva.


 

Jag var ju med när lilla tuffa Viva kom till världen på Strömsholm 25 maj.

 

 

Så liten är hon inte längre. En självständig och cool liten tjej som hunnit bli 5 veckor.

 

 

Smakade fint med lite mat ute på gräsmattan.

 

 

Sen skönt att få vila lite inne.

 

 

Vi bjöds på gofika, Helena hade bakat för vår skull på morgonen.

 

 

Helena har så många fina blommor runt om på sin inglasade uteplats.

 

 

Jag fick en present, som tack för att jag följt med till Strömsholm när Pyssla valpade. Men lurad blev hon av försäljaren som sa att det var en fransk bulldogg, trots att det var en mops. Men den är så söt ändå.

 

Sen vi varit hos Helena så åkte vi till skogen med hundarna. Jag plockade lite blåbär, så pass attå jag har till frukosten ett par dar i.a.f

 

 Triss minns hur man äter blåbär och hjälpte till med plockandet på sitt vis.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards