Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Kicki Fredlund - 12 maj 2017 10:16

Igår fyllde Kerstin 80 år. En del av spårgänget kom i samlad trupp och firade henne på e.m


Tidsoptimisten Marianne, skulle kommit hit kl 1 på lunch, men den uppvärmda maten fick hon kasta i sig 45 minuter senare, för halv tre skulle vi träffa dom övriga som skulle till Kerstin.


Hundarna (både våra och hennes) fick en rekordsnabb språngmarsch i skogen innan. Men på olika ställen för säkerhets skull.


Jag hade ju jävlats för att få till ett gratulationskort dan innan. Det fick bli fram och baksida på ett A4, tyvärr med ytterst mediokert resultat. Jag körde bladet avslutningsvis genom min laminatmaskin, så det åtminstone  fick lite stadga.


Nu när jag skulle lägga in grattiskortet här i så klarade jag inte det heller, vet inte hur man gör när man ska flytta ett worddokument med bilder.  


Grattis Kerstin på 80-årsdagen

från spårgänget

 


                                Så såg framsidan ut, men med ett annat typsnitt


 

Baksidan har jag fotat med mobilen.


 

                                              Huset var fullt av gratulanter.

 

                Kakbuffén var enorm och det var dottern Malin som bakat allt.

 

Jag måste få lägga ut ett par bilder till, på min syster Anitas formidabla fritidsställe.


Hon fyllde ju 80 år två dar före Kerstin, har fest på lördag i Skarpnäck, men vi åker dessvärre inte dit.


   

                        Däremot ska vi åka till hennes fritidsställe i sommar.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards