Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Kicki Fredlund - 1 februari 2017 18:33

Nej, det är inte jag som fått vinterkräksjukan, men vi funderar på om det är det som Berra drabbats av.


Han kräks visserligen inte, men mår illa och har haft våldsam diarré i två dagar. Nu verka det dock lugnat ned sig, sen han fått Dimor och Omeprazol.


Han ligger fortfarande till sängs och nån mat har han inte ätit sen i förrgår. Bortsett från en semla i varm mjölk i dag.


Snön som kom igår var inte mycket att orda om, utom att den gjorde promenaden fullständigt livsfarlig. För glansisen doldes förädiskt av det tunna snötäcket.


Idag gick jag därför med hundarna i Tjärnan sen jag varit i Hedemora, där jag skickat paket, handlat på ICA, Hemköp (grillad kyckling 29.90) och systemet.


 

Var även ner till Piccabo, otroligt vad med prylar de säljer. Men jag skulle bara ha levergodis till hundarna.


   

Tog en annan längre vända idag med hundarna, eftersom Berra inte var med.


 

Det var halt där också i skoterspåren, så jag gick längre in i skogen på skaren. Det lustiga var att nån annan tidigare hade gått exakt där jag gick.


Idag är det min mammas dödsdag, blev påmind av syster Anita när jag pratade med henne i telefon på fm. Det är 14 år sen nu, otroligt vad tiden går fort. Mamma blev 95 år.


Berra skulle varit på provtagning idag på VC, men det fick vi naturligtvis ställa in. Fick också ändra hans tid till Blodmottagningen, eftersom proverna ska tas minst en vecka innan.


Hade hoppats att vi skulle tagit våra besök på lasarettet samtidigt, för att slippa åka två gånger, men nu blir det bara jag som ska dit den 7 februari. Jag ska träffa en läkare på mammografin.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards