Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Kicki Fredlund - 21 oktober 2016 17:23

Det blev lite hundträning efter fm-fikat, för Marianne kom till kl 11.


Hon tränade Doris, jag Maya och även lite med Mariannes Zillen. Vi höll till här på baksidan. Marianne fick gömma sig på altanen för att Zillen inte skulle bli villrådig om vem hon skulle ty sig till.


Några bilder blev inte tagna. Kallt som attan var det dessutom om fingrarna i det gråmulna och stundtals duggregniga vädret. Ynka 5 plusgrader.


Maya gör dessvärre inga framsteg att tala om, hon är måttligt intresserad av samarbete.


När Marianne åkt, så klippte jag gräset på framsidan, hoppas det var för sista gången i år.

Baksidan är kvar att klippa, men den tog jag inte idag..


för på e.m åkte vi till Hedemora för att hämta ut medicin på apoteket, fylla på lite vin på systemet och köpa hundgodis på Picabo.


Hungrig, men totalt ointreserad av att laga nån mat...

 

så hamnade vi på en Pizzeria i Hedemora.


 

Det var en alldeles otroligt stor en...


 

men jag var inte sämre än att jag klämde i mig hela, några kantbitar till hundarna var det enda som blev kvar.


Med stinn mage åkte vi sen till Tjärnan så hundarna fick sin skogsvända.


Nu ska jag bara vara lat, latare, latast. Ska titta på ytterligare ett avsnitt av Tjockare än vatten, där jag håller på att titta ikapp första säsongen, så jag sen kan se den nya som pågår nu.


Hundarna sover helt nöjda.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards