Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Kicki Fredlund - 12 februari 2016 14:30

Jolly har varit hängig en tid. Hon har ätit dåligt och igår hade hon blodig avföring. I morse ringde jag till Gunillakliniken och fick komma på en gång.


Nu har vi just kommit därifrån.


 

Jolly ligger och väntar på att veterinären ska komma.


När blodprovet togs stod hon och viftade på svansen i ansiktet på sköterskan (som tog blodprovet i ett bakben när Jolly stod upp)


Alla mina hundar gillar att komma till veterinären.


Blodproven var ganska OK, men visade väl höga blodfetter.


Hennes hjärta är tyvärr ännu sämre än tidigare. På en skala 1-10 var det en 7:a för 1½ år sedan och nu var det 9!




Av Kicki Fredlund - 12 februari 2016 14:11

 

Vi tog en fika på ICA Maxi, men kladdkakan jag tog till kaffet var betydligt mer än en munsbit. Jag lyckades inte få den i mig så Berra fick ta över.

Av Kicki Fredlund - 12 februari 2016 13:53

Igår var vi i Falun igen. Nu var det Berras pacemaker som skulle på sin vanliga årskontroll. Allt var som det skulle.


När vi kom dit mötte vi en vän som kom från mammografin, hon hade just fått samma trista besked som jag fått tidigare, att hon hade en elak tumör i bröstet   


På väg till Falun hade vi gått en rejäl promenad med hundarna.


Jag hade kameran med mig.

Maya har hittas "sin" pinne


       


 

Maya har ett ovanligt bra bett för att vara en fralla.


Efter Falun var vi till Borlänge, tog en onyttig lunch Burger King, sen var jag in till en affär i centrum

och köpte en BH, som jag kan ha en bröstprotes i.


Sen blev det en fika hos S-O i Romme.


Hundarna fick ytterligare en promenad i Tjärnan, för nu hade dom suttit många timmar i bilen.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards