Alla inlägg den 7 april 2015

Av Kicki Fredlund - 7 april 2015 11:09

Min mobil sa ju upp sig för några dagar sen. Skärmen blev svart och ingenting kunde få igång den igen.

Nån support kunde jag ju inte heller få, för där är bara vardagsöppet.


Men så plötsligt igår kväll så skulle jag flytta mobilen för att ta den med mig, dit jag köpt den, idag när vi ska till Borlänge.


Döm om min förvåning när den plötsligt surrade till i handen. Fungerade igen, bara så där!


Urladdad hade den ju blivit, men efter uppladdning så var den som vanligt igen.


Till saken hör att jag har försökt att starta den utan resultat dagligen.


Åh, dessa teknikens under.




Av Kicki Fredlund - 7 april 2015 10:48

Jag håller på att förbereda kvällens kursstart. Ser när jag tittar tillbaka för ett år sen, att det nästan är på dagen som jag startade förra årets valpkurs, men våren är betydligt senare  i år.


Den här gången tror jag inte det är en enda kinesisk nakenhund med, dom har varit väldigt överrepresenterade på senaste valpkurserna.


Strax, bara jag fått lite förmiddagskaffe, så ska vi åka till Borlänge. Vi har båda tid hos sjukgymnasten. Berra för sin huvudvärk, jag för ryggen.


 

Jag har aldrig sett så enormt stora blad på en blomsterlönn förr. Jag har relativt nyligen klippt ner den äldre lönnen och satt skott av den. De normalstora bladen syns ju närmast krukan, dom övre är minst fyra gånger så stora .


 

Maya ser ut som om hon sålt smöret.... Hon sitter mest och blänger, hon är skendräktig efter sitt första löp. Äter uruselt och är allmänt låg.



Av Kicki Fredlund - 7 april 2015 10:10

 

Jag gillar citat och aforismer. Här en liten bok som är fyll av tänkvärda meningar.


 

Jag bjuder på ett citat till.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Skapa flashcards