Alla inlägg den 17 september 2014

Av Kicki Fredlund - 17 september 2014 21:57

  • Började dagen med att torrmoppa golven, det går fortare än att dammsuga. Men mattorna i stora rummet får jag ta med dammsugaren i morgon.
  • Skakade ett antal mattor.
  • Satt vid datorn, som jag brukar efter frukost.
  • Paketerade torkad Karl-Johan som jag sålt till en restaurang i Linköping och ska postas.
  • Efter fm-fika, som vi satt ute på altanen och drack i det varma vädret, så tog jag kort på lite prylar som ska ut på Tradera.
  • Fixade lunch, ärtsoppa och pannkaka, det ska visst vara på torsdan, men det blev idag.
  • Plockade ihop kassarna med sorterade sopor att ta med till Hedemora.
  • Åkte med hundarna till skogen och promenad.
  • Fortsatte till Hedemora, lämnade paket på ICA, hämtade paket som Telenor skickat. Lämnade in en hel kartong med kläder till Erikshjälpen, fick fikabiljetter till tack, som vi utnyttjade omgående, då vi inte fått nåt kaffe på e.m Köpte hundmat på Granngården.
  • Åkte till Brukshundklubben där jag lovat hjälpa ett par tjejer med deras hundar kl 6. Jag hann träna lite  innan med Maya på plan, det var premiär för hennes del.
  • När vi kom hem blev det att slappa vid TVn, såg på Idol, som är betydligt sämre iår än förra året, men en tjej skilde sig från mängden och sjöng jättebra.
    Samtidigt spelar jag Word Fued med några stycken på mobilen.
  • Nu är hundarna kvällskissade och sängen väntar.



Av Kicki Fredlund - 17 september 2014 08:01

 

Om man inte vill utsätta sig för ett onödigt lidande, genom att äta dom här, så bör nog dessa svampar stå kvar i skogen

Av Kicki Fredlund - 17 september 2014 07:37

 

Visst liknar stenprofilen ett hästhuvud.

Jag skulle inte vilja klättra här, men det finns det nog andra som vill.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards