Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Kicki Fredlund - 10 augusti 2014 17:02

Åh, så skönt, äntligen lite normalt sommarväder. Drygt 17 grader när vi åkte till skogen halv 10.


Nu blev det ju så klart varmare efter hand, men det fläktade en hel del så det var riktigt skönt  

Hundarna sitter i bilen och väntar på att få göra nånting.


Den ohyggligt skitiga bilen blev faktiskt tvättad när jag kom hem, för jag spolade av den med högtryckstvätten, helt ren blev den ju inte  men klart bättre.


Idag gick Berra skogspromenaden med Triss, jag gick en vända med Jolly (det blev inga spår där).


Men till Maya la jag ettt 150 m långt spår med 6 apporter, tre pinnar och tre leksaker.

Idag var hon flamsig, men det hade blåst ganska mycket när jag la spåret, så det hade nog drivit en del.


Men hon är väldigt duktig att ta upp apporterna, t.o.m en kleksak som jag gömt under mossa, för att den inte skulle vara så iögonfallande, grävde hon fram.


 

Iväg i spåret, jag har snitslat för att veta säker vart jag gått.


 

Hon är duktig på att ta upp apporterna.


 

Sen ska man så klart ha en godis i belöning


 

Passade på att träna lite "stå still" inför utställning.


Hela eftermiddagen har Maya sovit så nöjd.


 

Men det berodde nog också på att hon var lite trött efter gårdagen, då kullsyster Hedda var här.

Triss accepterade Hedda utan vidare, värre var det med mormor Skorpan och Jolly, dom hade inte mycket till övers för "inkräktaren".



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards