Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Bilder vid 5 veckor

Av Kicki Fredlund - 27 mars 2014 19:45

Oj, idag har jag fotograferat valparna, det har tagit halva dan. Otroligt svårt, jag har ju inte börjat träna dom att stå på bord än, men det börjar bli hög tid nu.

   

Stora hanvalpen


   

Lilla hanvalpen


     

My Dream


   

My Own Pride


     

My Joy


     

My Black Money



 
 
Lena

Lena

27 mars 2014 20:21

Om det inte går att länka bloggen till Facebook, så gå in under Inställningar & sedan Facebook conekt & återaktivera igen! & även om? det står att du är aktiverad, så tryck igen på rutan! så har jag fått göra ibland. Lycka till! :))

http://frallorna.bloggplatsen.se

Kicki Fredlund

28 mars 2014 12:02

Vad tacksam jag är för dina tips Lena, för Bloggplatsen har ännu aldrig svarat på en enda förfrågning.
Jag ska prova och se vad som händer.
Du är välkommen hit om du vill se på valparna irl.

 
Ingen bild

marina

27 mars 2014 21:18

Dom ser ljuvliga ut dom små liven! <3

Den 11 april kommer Triss vinster finnas i Hedemora. Det är min man som tar med dom när han ska lämna barnen hos farmor så jag skulle uppskatta om du kunde möta honom vid JET macken. Troligen någon gång mellan 12 och 15. Går det att ordna tro?

Kram

Kicki Fredlund

28 mars 2014 12:00

Så bra! Bara jag får ett samtal minst en kvart innan, för den tiden tar det att åka till Hedemora. Macken är ingen JET längre, den heter nåt annat nu, men jag förmodar att det är macken i första rondellen (från söder) som avses.

 
Ingrid

Ingrid

27 mars 2014 22:16

De är helt bedårande söta!
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Kicki Fredlund

28 mars 2014 11:56

Ja, nu kan man roa sig med att studera dom varje vaken stund dom har. Tur att dom sover mycket, annars skulle jag inte få nånting uträttat. Kram

 
Birgitta

Birgitta

28 mars 2014 09:12

Se där ja, nu börjar det ju synas att det är små frallor :-) jag antar att nu börjar dom att rassla runt fulla av nyfikenhet <3
Kram till er alla

http://Vanersborgsdockmuseum.se

Kicki Fredlund

28 mars 2014 11:54

Ja, och nu börjar jag få lite kläm på vilken jag ska spara själv. Det lustiga är att det är den valpen jag valde när hon var nyfödd, sen har jag velat lite fram och tillbaka, men det lutar åt My Own Pride.
Dom är snabba de små liven, när dom har hela köksgolvet att vara på så är dom verkligen över HELA golvet.

 
Ingen bild

Helena

29 mars 2014 15:11

Inte för att jag vet hur en fralla ska se ut men jag gillar My own pride bäst, eller den stora hanen. Alla är otorligt söta och jag önskar jag kunde komma och se dom på riktigt! Hoppas du och Berra får nån lugn stund med alla dom små runt omkring.

Kicki Fredlund

30 mars 2014 20:17

Det är just den tiken jag sparar, hon är mest lik Triss, dessutom även lik Triss med att hon redan börjat bita på möblerna :-(
Kommer du till Sverige i år över huvudtaget?

 
Ingen bild

helena

31 mars 2014 04:53

Med tanke på att Pappa fyller 75 och bror 50 så ska jag nog försöka ta mig hem i september. Har inte skaffat biljett än men kollar priser och tid att komma. Jag skriver en rad så fort jag vet. Ha det bra. Kram

Kicki Fredlund

31 mars 2014 10:32

Ja, det vore ju kul.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Fredlund - Torsdag 18 april 15:50

Igår blev valparna 8 veckor.    Gabriella kom hit och vi försökte ta lite kort på killarna.   Med lite hjälp av en gammal tub med räkost, så var valparna ändå skapligt med på noterna.     Quick Pay Quick Step   Vi var ute på alt...

Av Kicki Fredlund - Onsdag 17 april 14:31

Det har varit några vårlika dagar, även om det regnade i helgen. Men ca 10 grader på dagarna är helt OK.   Jag har promenerat med hundarna i Tjärnan dagligen nu.       Onyx njuter av att rulla sig i mossan.     Den där tallen luta...

Av Kicki Fredlund - Söndag 14 april 09:50

Igår kom Joanna för att se valparna och fika med oss.   Gabriella och Joanna skulle åka till Vallentuna på e.m., så det passade bra att hon kom hit innan.   Naturligtvis klippte Joanna klorna på mina hundar. Sen ägnade vi en god tid för att f...

Av Kicki Fredlund - Torsdag 11 april 10:53

För ett par dagar sedan kunde valparna få komma ut på altanen för första gången.   Det har ju varit så dåligt väder innan, med både regn, snö och blåst.     Lite fundersam över var han hamnat (Quick Pay 7 veckor)         Det märks...

Av Kicki Fredlund - Tisdag 9 april 09:59

Jag visste att Annica skulle komma för att titta på valparna i går, men blev glatt överraskad när jag såg att hon hade tagit med sig Inger också.   Det var länge sen jag träffade Inger, då hon varit sjuk och haft andra tråkigheter den senaste tid...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

365 foton 2016

365 foton 2015

 

365 foton 2016

 

RSS

Besöksstatistik

365 foton 2014

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards